Service aanvraag

U heeft uw aankoop gedaan bij een CBW-erkende woonwinkel.  Op al uw aankopen zijn de  algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing. Deze heeft u bij de aankoop ontvangen. Middelman Wonen doet zijn uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het toch weleens voorkomen dat u tegen een probleem aanloopt of een beschadiging of een defect in het product heeft. Wij adviseren u dan zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen.

Tip: Versnel de oplossing van uw servicemelding.

Voeg duidelijke foto's toe bij voorkeur een foto van het product en 1 of 2 detailfoto's van het probleem (max. 1 Mb per foto)

Beschrijf het probleem uitgebreid

Beschrijf de beschadigde plaats duidelijk

 

Klantgegevens

Persoonlijke gegevens

Order informatie

Product informatie

Probleem type

Afbeeldingen

Heeft u All in House afgesloten?

Indien u All in House Service heeft afgesloten, dan heeft u recht op 5 jaar volledige garantie. Neem dan rechtstreeks contact op met All-in House BV
tel. 055-3575411, en vermeld daarbij Uw certificaatnummer. All in House BV maakt met u de afspraak voor herstel.

Heeft u geen All-in House afgesloten?

Indien u geen All-in House heeft afgesloten, dan is de 2 jaar, volledige CBW garantie van toepassing mits anders op uw koopovereenkomst is aangegeven. Wij beoordelen uw servicemelding op basis van de toepasselijke garantie voorwaarden.

Verstuur
LeoluxMontelTopformFeelingsBert Plantagie